Ini Blog Gua ! ! ✿bulat_bujur✿ !
PENGHUJUNG CINTAKU-PASHA - ADELIA




Berakhir sudah pencarian cintaku
 
Jiwa ini tak lagi sepi
 
Hati ini tlah ada yang miliki

 
Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
 
Diri ini tak lagi sepi
 
Kini aku tak sendiri

 
Aku akan menikahimu
 
Aku akan menjagamu
 
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

 
Aku akan menyayangimu
 
Kukan setia kepadamu
 
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

 
Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
 
Hati ini tak lagi sepi
 
Kini, aku tak sendiri

 
Aku akan menyayangimu
 
Kukan setia kepadamu
 
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

 
Aku akan menikahimu
 
Aku akan menjagamu
 
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
 

Seumur hidupmu
 
Seumur hidupmu
 
Seumur hidupmu
 
Seumur hidupmu

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 contengan padat:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen